Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under mars 2010

Av Julia D Bieber - 31 mars 2010 19:25

Innan jag loggar ut ska jag bara fråga er en sak!!!


Vem/vilka är det som besöker min blogg?? Det skulle va lite kul om ni kommenterar!!!


Todelo!!!!

Av Julia D Bieber - 31 mars 2010 19:18

Hej Hej.


Idag har man varigt på VÄLA med den bästa<33 Jag köpte ett par glansleggings en tunnika och en tröja till Mammiz 

Idag kom Elias hem från Farmor. då är friden borta.;-(


Nu vet jag inte vad jag ska göra.


TODELO<33(l)

Av Julia D Bieber - 30 mars 2010 15:45

HejHej


Nu är jag med bästa!<3

Kommer bli skit kul och vi som bara älskar att göra sånt här, vi ska fan va uppe hela natten och partaya!! Vi är ju två tjejer som bara älskar sånt men där ser ni ju själv det stora problemet,vi är bara två!!

Någon som är ledig i kväll eller?<333

Har ju skrivit om en speciell kille jag träffat.... jag har inte vågat ringa förren i dag men när jag väl gjorde det så svarade han inte!

Visst är det synd om mig?

Jaja jag har ju faktiskt vänner som jag kan prata med i stället, ni vet villka ni är!! Love u<33

Jag har inte fått några nya kläder, än! Jag får dom förhoppningsvis i morgon när vi ska sticka till Väla och handla, ska bli skit roligt det med!

Tyckte det var rätt kille som vann i Let´s Dance men om jag ska erkänna så var dom lika bra!

Ses någon dag!

Bay bay 

Av Julia D Bieber - 29 mars 2010 20:55

 Hej Hej

     I dag har man inte gjort så mycket. Man har väl bara nästan sett på tv           I mon ska man kanske va med Nikkis<33


Todelo



Av Julia D Bieber - 28 mars 2010 21:02

I dag kom jag hem från mormor och ,morfar

Elias fyller 10 år i dag! Så säg grattis!!!!!!!


Idag har det inte hänt något specielt och nästa v ska jag vara hemma själv Kanske va med någon kompis dåd och då

Av Julia D Bieber - 27 mars 2010 15:42

 Hej Hej

 

Nu har jag kommit hem från stallet och morfar och lilla Ebbis är ute och går.

Jag har fått reda på att den killen jag gillar sen discot gillar mig med<33

 

Av Julia D Bieber - 27 mars 2010 11:00

 

I går var det disco. Och där var en skit snygg kille som jag har kontakt med.

Han bor ganska långt från mig men skit i det<33

Nu är jag hos mormor och morfar och ska snart till stallet med moffe<33 I kväll kommer lilla Ebbis<33 Hon ska oxå sova här. I mon fyller Elias 10, då ska man fira han!

SSSSSSnart är det Påsk så jag ska passa på att säga GLAD PÅSK innan jag glömmer det<33


Det var nog allt..


Todelo<33  

Av Julia D Bieber - 26 mars 2010 16:02

I dag ska man på Disco med den bästa. Sen ska man till momme och moffe och vara där hela helgen Då slipper man dem här HEMMA  


Nu ska jag göra mig i ordning.



TODELO<3333




ps glad påsk<33ds

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards