Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under april 2011

Av Julia D Bieber - 28 april 2011 20:14

Heej :)


Har inte bloggar så " seriöst" på länge i och med att en släkting har gåttbort :(


Men nu' e jag tbx :) 


Idag, har JAG stått på ETT ben i 20 min och 11 sekunder! ( vi skulle göra det på matten), Mina kompisar stod i en halv-timme.....Blev lite egd der.... :(


Haha, jag har tänkt lite, Jag tycker att Justin Bieber borde sjung, " one love"  Haha, vet inte om den heter det, men skit samma :)


Nu ska jag se resten på " Herr och Fru" HEJA PÄÄR :)  (y)


Pözz

Juliah'

Av Julia D Bieber - 27 april 2011 19:54

Jag behöver seriöst hjälp med en sak!


Jag ska beställa ett par supra skor från USA. Men problemet e att jag inte vet vilken sko storlek jag ska ha! I sverige har jag strl 38. Men i USA kör dem väl med 1 2 3 4 5 6 7 8 9  tyyyp. Så jag vet ikke vilken storlek jag ska ta.... 


Fett fail fråga, men snälla snälla hjälp miiiig :)))<3

Av Julia D Bieber - 26 april 2011 20:17

Jag fyller inte år idag!!!!!!..... Ville bara säga det

Av Julia D Bieber - 25 april 2011 20:35

Rip, 


STEN den 23/4-11




Kommer no skriva väldigt lite pga detta ovan....

                                           

Av Julia D Bieber - 25 april 2011 20:35

Rip, 


STEN den 23/4-11




Kommer no skriva väldigt lite pga detta ovan....

                                           

Av Julia D Bieber - 21 april 2011 14:37

Tjoooo


Soory för att jag inte skrev ngt igår, men asså, kände ingen ork för de...


Men ajja, idag bloggar jag :)  


Idag har jag städat nästan hela huset. Jag o Lillen skulle hjälpas åt, men sen blev han sur och jag gjorde ALLT!! Så han kan glömma att jag ska göra ngt roligt med han!!!!!!! 


Men ajja, Jag har ny header iGen :) Och denna gång e jag faktiskt vääldigt nöjd med den (( Undrar varför lixom))


Jag sitter typ ny här och kollar på mobiler. Har hittat en jag gillar väldigt mkt, ....


fett roligt inlägg jöö 

Av Julia D Bieber - 19 april 2011 19:28




Du kliver upp på morgonen och din dag blir förstörd, bara för att du inte kan välja vilken av dina 30 tröjor du ska ha på dig.

Och på Moskvas gator fryser en 14 årig flicka ihjäl, för att hon inte har en ända tröja att ta på sig.



Du går till skolan och klagar och trycker synd om dig själv för alla läxor du fått.

Och i Indien gråter en 10 årig pojke för att han aldrig kommer att få gå i skolan!



Du går till matsalen för lunch och påpekar den äckliga maten och slänger i stort sätt allt du har på tallriken.

I Sudan dör en 2årig flicka av grov undernäring och vätskebrist.


Du kommer hem och e förbannad på din mamma för att du måste hjälpa till att tömma diskmatien.

I Somalia blir en 8 årig pojke slagen för att han somnade efter 10 timmars arbete i hemmet.


Din kväll blir förstörd när du  upptäcker en finne på hakan.

I Kambodja dör en 11 årig flicka och hennes lillebror av Aids.


Gråt inte över pojkarna som dör, över flickorna som inte överlever...

För tårar räddar inte liv.


Res dig upp och förändra en instinkt om förnyelse för att rädda världen.

Av Julia D Bieber - 19 april 2011 19:13




Du kliver upp på morgonen och din dag blir förstörd, bara för att du inte kan välja vilken av dina 30 tröjor du ska ha på dig.

Och på Moskvas gator fryser en 14 årig flicka ihjäl, för att hon inte har en ända tröja att ta på sig.



Du går till skolan och klagar och trycker synd om dig själv för alla läxor du fått.

Och i Indien gråter en 10 årig pojke för att han aldrig kommer att få gå i skolan!



Du går till matsalen för lunch och påpekar den äckliga maten och slänger i stort sätt allt du har på tallriken.

I Sudan dör en 2årig flicka av grov undernäring och vätskebrist.


Du kommer hem och e förbannad på din mamma för att du måste hjälpa till att tömma diskmatien.

I Somalia blir en 8 årig pojke slagen för att han somnade efter 10 timmars arbete i hemmet.


Din kväll blir förstörd när du  upptäcker en finne på hakan.

I Kambodja dör en 11 årig flicka och hennes lillebror av Aids.


Gråt inte över pojkarna som dör, över flickorna som inte överlever...

För tårar räddar inte liv.


Res dig upp och förändra en instinkt om förnyelse för att rädda världen.

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards