Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under november 2010

Av Julia D Bieber - 28 november 2010 18:35

 

Helly:D


Sorry för att jag inte har skrivit men det var fullt upp för mig igår:(


Sen idag så hade vi julskyltning nere i centrum!!!  Efter att ha stått där i ca 15 min, kände man inte en ända kroppsdel!!!!


Nu har jag inge roligt att skriva:(


Hejdå


Tjejen utan kroppsdelar

Av Julia D Bieber - 26 november 2010 21:29

Hej.

 

Pallar inte skriva om hur det var i stallet... Men jag orkar berätta om vad som hönde på City Gross:DDD

 

Jag stog och kollade på godiset, och då kommer det en kille som e ca 15 år och ganska snygg. Helt plötsligt ser jag i ögonvrån att han kastar ner ngt mellan godislådorna och golvet. Jag bara WTF och kollade konstigt på han!  Han bara " Den var äklig" Och jag bara började skratta. Nog lite pinsamt för han. Sen varje gång jag gick förbi han så bara kollode vi på  varandra och började skratta:DDDD

 

thihihih:D

 

Nu ska jag se sex and the city 2:D

 

Pözz

Hihihihi

 

Av Julia D Bieber - 26 november 2010 14:58

Helly:)


JUST NU GÖR JAG INGET!!! LITE TRÅKIGT KANSKE, MEN JAG ÖVERLEVER NOG:DD


I SKOLAN SÅ HAR DET VARIGT EN GANSKA BRA BRA DAG! FÖRUTOM ATT VI INTE FICK VÅRAN IDROTT P G A VÄRLDENS ** SKOLOR!!!!!!

PALLAR INTE FÖRKLARA......:S


JAG E EN SNEL HEST:D


OM EN TIMME SKA JAG TO THE STABLE:D ELLER HUR DET STAVAS.

MEN IALLAFALL SKA JAG SNART TILL STALLET:D HIHIHIHIHI


LOOL




JULIA IS THE.....BEST:D

Av Julia D Bieber - 25 november 2010 18:33

Jag tog bort bloggen????


Hej...


HAR DAGEN VARIGT BRA?? LITE KANSKE......


I SKOLAN HAR DET INTE HÄNT NGT SPEC.......


MINA FAVVO LÅTAR:

UP- JUSTIN BIEBER

MONSTER-LADY GAGA

GUBBEN I LÅDAN- DANIEL ADAMS- RAY

 SKA ÄTA NU....


Todelo:)))

Av Julia D Bieber - 24 november 2010 17:58

Hej. 


Min rubrik blev nog vääldigt failad...... Men det e sant, Jag e väääldigt weird....men e ändå sjuukt Awesome:DDDDD Min blogg e AWESOME!!!!!!


Loooool:DDD


Dagen har väl varigt vääldigt bra...tror jag:DD Har varigt i skolan ofc......

Våra skol tider e helt sjukt dåliga!!!!!!


Måndagar slutar vi 3

Tisadagar 2

Onssdagar 3

Torsdagar 4

Fredagar 2


Sjuukt FAILADE!!!!!!!!!!



5 Saker du INTE visste om mig.


1.Jag skriver en berättelse på GSM.

2.Jag har Raymond & Maria skivan.

3.Jag e singel.

4. Tycker att snö e OK på vintern!

5.Det var jättesvårt att komma på 5 saker!!!


Julia<3

Av Julia D Bieber - 23 november 2010 17:03

Helly....Igen...


Jag glömde säga det innan att idag i skolan blev jag av  med min SO bok....

Sn hittade jag den......Den såg inte riktigt ut som vanligt..... Den var sönder. Ngn j'vel hade rivigt söönder den:((((((((( FETT AS BAJS TRÅKIGT!!!!!

Vad ska mer hända?? Först blev mitt minneskort stulet, nu blev min SO bok sönder riven:(



Det var nog allt


Sötnosen utan minneskort och som behöver en ny so bok:(

Av Julia D Bieber - 23 november 2010 16:26

Helly:)


Jag har bara fått 2 frågor:( mkt tråkigt:(  Så nu vill jag ha MÅNGA frågor från er!!!!!!  


Sorry att jag inte skrev ngt i går!!!! Men palla tyyp inte:)(


hihi. Har seriöst inge roligt att skriva:( 


Har gjort 2 läxor idag på 42 min!!!! * STOLT* *STOLT*


Hihihihihihihi


Stolta sötnosen


Av Julia D Bieber - 21 november 2010 20:17

Helly:)


Vill du att din blogg ska bli känd????

Kommentera då mina inlägg, så kollar jag din blogg och kommenterar( Bara om det står ngt roligt!!!!!!") Sewn wips så e din blogg känd:) Inte så svårt:DDD


JAUOP, JAG HAR TYYP SUTTIT VID DATAN NÄSTAN HELA DAGEN!!!!!!!!!!


HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI
HIHIHIH

HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHHIHIH
IHIHIHI





HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ



JJB:D<33333



Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards