Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under juni 2010

Av Julia D Bieber - 30 juni 2010 18:43

 

Hej svaeis lingon saft!!


I dag var jag och Amme i Lund och såg Eclipse!!!:)

Den var aaaaaasssssss bra!!!!! Så nu längtar man till Breaking down(Eller hur det stavas?)-Kommer ut!!Amme och jag ska se den oxå!! Längtar redan jättemycket.

Sen ska man poswerwalka med mamma till gunnarsson. Ska hämta min twilight 4 bok och mammas vuxen bok.Vet inte vad den heter, men vet att den e av Janet evanovich. vet inte hur man stavar hennes efternamn men skit samma.

 

Todelo

Twilightlover!!

Av Julia D Bieber - 28 juni 2010 20:09

Tolelo


LelleBelle har åkt hem........Saknar henne något kopiöst(stav fel?)

Så nu sitter jag här ensam:(:(


Annars har det ikke hänt något specielt.


JA............Vet ikke vad jag mer kan skriva,så....



Hej då,God natt,puss puss,kram

Proffset

Av Julia D Bieber - 28 juni 2010 11:42

Hej Sveis lingon saft.


I denna värmen sitter jag och LelleBelle inne....Och har tråkigt.

På onsdag ska man gå och se Eclipce!!!!!!!!!!!!!!!!!Sååååå kuuuuuuuul!!!!


Sen ska man Bada lille hunden!!! Så man kan bevisa att jag kan ha en egen hund!!


Nu Ska lelleBelle o jag gå


Todelo



Proffsen<33

Av Julia D Bieber - 24 juni 2010 13:00

Hej sveis lingon saft.


I dag kom man hem från farmor, har packat upp kläderna. och sksa snart börja baka midsommar kakor..(till midsommar då)


I mon kommer mammas kompis med hennes 3 barn, i åldrarna: 3,6 och 9(tror jag!´) Så jag bli äldst..... som vanligt. Men men, så e livet.


jag kommer säkert få in ett inlägg till i dag men sen så kommer jag vara upptagen så....Nästa inlägg e nog på söndag om inget annat


Nu ska jag baka..Vi får se hur de blir!


Puss puss

Av Julia D Bieber - 23 juni 2010 16:42

Hejsan Sveisan Lingon Saft


Idag var man på centan igen,köpte eyy par röda solglasögon.E faktiskt nöjd med dem!


Pappa e och hämtar hem husvagnen från.......Någonstans!

   

Annars händer det inget specielt... 


Snart e det midssommar...Jag ska försök få in ett inlägg innan dess..

Vi får se vad som händer..




Trevlig Midsommar!         


Puss Puss

Av Julia D Bieber - 23 juni 2010 16:42

Hejsan Sveisan Lingon Saft


Idag var man på centan igen,köpte eyy par röda solglasögon.E faktiskt nöjd med dem!


Pappa e och hämtar hem husvagnen från.......Någonstans!

   

Annars händer det inget specielt... 


Snart e det midssommar...Jag ska försök få in ett inlägg innan dess..

Vi får se vad som händer..




Trevlig Midsommar!         


Puss Puss

Av Julia D Bieber - 20 juni 2010 16:17

Hej sveis lingon saft


Nu har jag haft sommarlov i lite mer än en vecka,

Var på centan i Torsdag och köpte lite sommar kläder Nästa vecka ska man dit igen och köpa Solglasögon  


Jag kommer inte hinna skriva så mycket pga alla sommarplaner!!



Puzz Proffset  

Av Julia D Bieber - 9 juni 2010 15:59

Tjena Tjena folket!!


Jag har inte varigt inne på ett tag....Fråga mig inte varför,för det vet jag inte<33


I dag blev man lämmnad ensam på skolan av fröken..... så man fick sprina i fatt de andra  

Sen var det idrott,deet var väl helt ok... tyckte jaaag<33


Om 2 dar e det skolavslutning<33


Todelooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pussar från Proffset<33  

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards