Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under januari 2011

Av Julia D Bieber - 31 januari 2011 19:05

Tjooo!


Jag tänkte göra ännu ett inlägg om mobbning!


Asså, dem mobbade barnen har ett h*lvete i skolan! Och jag tycker att det e hemskt! Man går till skolan blir salgen får höra hemska ord, folk hittar på löngner mm! JAG har varigt den flickan tyyp!


Jag gick till skolan, allt var ofta bra till vi hade rast, lunch eller slöjd! då var det typ alltid jag som började gråta och bara byta skola!!! Men jag hade faktiskt vänner! men min "Bästa" vän svek efter bara ett år! då blev jag typ ensam med de andra som jag var ganska bra vän med!!


Men om man tänker på alla andra barn så e detta inget alls!  Men för mig som upplevde det...känndes det hemskt!!



MEN  ...... det e väldigt bortglömt för mig!!!!! Och jag e lycklig på min nya skola! Jag mår bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och det e jag väääääldigt glad över!!!!!!!!!!!!!!


Inlägget blev lite konstigt, men ajja, nu har jag berättat hur jag hade det i 4:an!!!!!!!!!!!!!!!!




Puss


Juuuuulia

Av Julia D Bieber - 31 januari 2011 16:19

Amen tjooo, 


Efter fredagens utskällning killarna fick av mig, så respekterar dem mig mer:DDD,  Asså det e FETT nice:DDDD finns kanske en chans att allt blir som förut!!;)  Hoppas stakt på det!


Igår blev det inget inlägg...tyvärr:(, men jag var Med Nikkis och Emme till ca kl 1 sen så fixade jag mig så att vi skulle kunna åka till MoffePoffe kl 13.30 så..... I mon fyller MoffePoffe år:DDD Grattis Grattis:D




Snart sticker jag på dansen.....;)


I morse mådde jag otroligt illa:((( Var nära på att hoppa över skolan!!!!:(

Sen kl 11.00 idag hade jag prov - ...... -

Ganska enkelt man ajja, på provet fanns ca 20????????????? sidor? och jag e nästan klar! så jag fortsätter på onsdag!


Ja..... Nu ska jag gå och äta äpple eller ngt!


Puss


Någon!


Av Julia D Bieber - 29 januari 2011 10:39

Tjoooo,


IDAG KOMMER MINA TJEJER HIT!!!!!:DDDDDDD

KOMMER BLI FETT ROLIGT!!!!!!:D DEM KOMMER CA 16.00:D


ANNARS HÄNDER DET INGET SPECIELT IDAH! SKA BARA GÖRA LITE LÄXA OCH STÄDA RUMMET:( LITE FINT FÅR MAN VÄL HA NÄR DET KOMMER FINT FOLK xP


JUUUUUUULIS E BÄÄÄST:DDDDDDD



LOOL, MEN....


PUSSSSSSS

JULIA

Av Julia D Bieber - 28 januari 2011 15:21

Amen, tjoooo!!!


Dagen började grymt bra! sen fortsatte den vara bra tills skolan slutade:(

Killarna har varigt grymt kaxiga mot tjejerna:((( Så idag pratade jag med min lärare* mamma stolt*


sen så när jag var i kapprummet så puttade jag lite nätt till en kompis, ( NUDDADE HAN KNAPPAST!!!! så jag kunde ta mina skor! SÅ IGENTLIGEN PUTTADE JAG HAN INTE!!!) så efetr typ en halv minut efeter så ramlade han över en annan och så skyller han på mig!!!!!!! 30 sek efetr att jag nuddade han!!!!!!!!!!

sen kom vi ut på skolgården och så började han och en annan gå mot mig:( Min älskilng sa åt dem att sluta, men dem bara igga henne! då blev jag sjuuuukt cp sur!!!!! Jag skällde ut dem som faan!!!!! 

Jag bara: fattar ni inte att det inte kul för oss tjejer att komma till skolan och få höra samma skit varje dag!!!!! och bla bla bla!!! skällde som faan och tårarna började stiga:(((((((((((


* mamma e feeett stolt över att jag vågade skälla ut dem*


I mon kommer MINA tejer hit:DDD

fgaan vad kuul vi kommer ha!, fast kanske inte lika kul för mamma och pappa......



man ajja....


Pözz

Tuffingen

Av Julia D Bieber - 27 januari 2011 18:29

Tjoooo


Gick till halv 3 i skolan idah:D Fett nice.


Jag tycker att min statestik sjunker fett mycket:( Början av månaden hade jag tyyp 14 besökare varje dag! nu harah mellan 2-7!!!!! fett jobbigt jao!!!!


För ett tag sedan:

Åt jag


Just nu:

Skriver på bloggen ofc, och lyssnar på music!


Snart:

Ska jag nog äta lite till, ( åt inte så mkt innan)


kl 20.00:

Ska jag se ett pogram som handlar om RIKTIGA prinsessor som söker kärleken!!!:D  


Pözz

JULIA





   FETT SNYGG TRÖJA!

Av Julia D Bieber - 26 januari 2011 19:36

Amen asså tjooo:D


JAg har aldrig varigt på sommar kolla!! som liten så gillade jag inte att vara borta från mamma och pappa!! Jag började tyyp alltid att gråta när mamma och pappa lämnade mig ngn stans!!!!! varför??? Jag vet inte!!!



Måste bara få säga att MTV e en av de bästa tv kanaler EVER!!!!!

Där kollar jag väldigt ofta på Teen mum och 16 and pregenat!!

Väldigt bra faktiskt, men det e hemskt att bli med barn när man e  16!!!!

Mammorna där, dem kan ju knappast ta han om sina egna ungar!!!!! hemskt!!!


så därför lovar jag att jag inte ska ha barn i den åldern!!!!!!!!! Bläärk!!!



FAIL INLÄGG MEN SOM SAGT, DET E MIN BLOGG OCH JAG BESTÄMMER ÖVER DEN:DDDDDDDDDDDDDDDDD FATTAT??? BRA:D xP




PÖZZ

JULIA

Av Julia D Bieber - 26 januari 2011 16:41

tjooo


I natt sov jah en dröm fri natt:D Och jag vaknade inte en ända gång:DDD

Först när jag vaknade på morgonen trodde jah att det fortfarande var natt och att jag hade vaknat för 5 natten i rad:(((, men sen...när jag hörde klockan insåg jag att det var morgon:DDD


LÄT HELT PIIP FAIL!!!!!!!!!!! men ajja


Idag så var väl skolan OK, killarna var helt plötsligt snälla:D 


nu måste jag göra läxa:((((((((((( har VÄRLDENS största prov på måndag-_______________________-

Av Julia D Bieber - 25 januari 2011 18:28

Tjoooo


Som jag sa igår så suger mitt sömnliv! för fjärde natten i rad vaknade jag vid 00.46 nästan samma tid som de andra nätterna!!!! Men i natt hade jag VÄRLDENS LÄSKIGASTE DRÖM:((((((((((((((((((

Så jag gick in till mamma!, där somnade jag väl ganska fort, men sen under natten har jag vaknat, somnat, vaknat och somnat-_______________-

Fett jobbigt nu:(((((


tror att ngt kommer hända mig:(((((


Puss

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards