Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under september 2010

Av Julia D Bieber - 30 september 2010 20:16

Alló Alló


Finns ett pogram som heter såååååååååå!!!!! Inte så roligt men endå...:P


Gick till 4 i skolan i dah, Skööönt meeed fredag..........I mon!!!hahahahah


Ja, Carro var i skolan i dag. Tur för henne!!!!!!


carolineih.bloggplatsen.se  checka det så blir hon suuuper suuuper glaaad!!!!  


Ja,...........Jag e juuuu bääst!!!!!!


Alló då:PPP




Finduss

Av Julia D Bieber - 27 september 2010 16:10

Hallå ja!!!


Skola idag, inte jättekul, men det gick!!!


Nu ska jag skryta lite!!!!!


Jag var den enda i hela klassen som hade alla rätt på provet!!!! *Skryt*Skryt*


Ja, nu till rubriken:  Jb=Justin Bieber Ska vara meed i Csi!!!!!

Måste bara see det!!!


Pözz


Finduss

Av Julia D Bieber - 23 september 2010 10:05

hallå ja


Har precis dushat o snart kommer farmor!!!! Kuuuul!!!!!


I moon ska jag ha kalas!!!!


mitt nya smeknamn(Enligt mig) e Finduss

jA, Farmor kommer om ca 10 min



hallå då!!!!


Pözz

Finduss



Av Julia D Bieber - 22 september 2010 20:44

Hallå ja!!!


Min blogg e min blogg!!! (Inte för  att någon annan har sagt ngt men endå)


Asså har liiite  tradigt!!! O e kaasnke en lite aning trött!!! E inte riktigt säker,men men!!!


I mon e det lov!!!Lika så e det på Fredag!! Då ska jag ha kalas för mig o mina Friends!!!På lördag kommer älskade lilla Ebbabesisen!!!( Min 1 åriga kusssssse)


Ja men........ kOmMeR iNtE sKrIvA sÅ mYcKeT nU uNdEr ToRsDaGeN!!!  Kanske det blir ngt litet inlägg på Fredag!!!


See ya later!!


hallå då!!!


Av Julia D Bieber - 22 september 2010 16:12

Hallå ja!!!


Har skaffat en ny hälsning!!!!       Hope you like it!!(E inte så bra på engelska)


Var i skolan idag!! Hade bioligi(Hjärnan prov:( Tror att det gick vääldigt bra!!


Mellanrums knappen(space) E helt konstig(Helt trög) så om orden kommer precis efter varandra så vet ni varför!!!


Asså nu har jag inget roligt att skriva så


Hallådå!!:)))

Av Julia D Bieber - 21 september 2010 20:50

Tjenixen!!!


Åsså jag har inte kunnat skriva ngt under helgen .p.g.a att jag var på LEGOLAND!!! Coool jag e då!! Sen igår var jag jöö på DANS!!! Coolt de eed!!'


Gissa vad jag fick när jag fyllde år?????


2 BILJETTER TILL LADY GAGAS KONSERT MALMÖ DEN 19 NOVEMBER!!!!!!

JAG E SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄFTIG!!!!!!


Sen så vill jag hälsa Caroline välkommen till bloggplatsen!!!! Carolineih.bloggplatsen.se(tror jag det e! annars får du rätta mig Carro)

Så släng in några kommentarer där så blir hon nog jätteglad, tror ni inte det??


Kom hem från Hundkursen ed Alfen-Balfen precis!! Väldigt lyckad lektion,Alfen-Balfen var jätteduktig!!!


Aaaaaa, meeeen........


Ha det gött så ses vi kanske i mon!!!!


Pözz Pözz 


ALFEN-BALFENS LILLA MATTE!!!

Av Julia D Bieber - 17 september 2010 14:35

Ja vi gratulerar våran Julia( och mormor) i dag, med blommar och paket!!!


Ja, i kväll 21.17 e jag exakt 13 år gammal.... Ett grattis skulle uppskatas

Mamma , elias och pappa sjöng för mig klkvart i5 i morse!!!!

 När man kom till skolan fick man först kram av dennis sen axel, Så söta dem e<33


i dag fyller mormor oxå år så:


GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MORMOR PÅ FÖDELSEDAGEN

PUSS KYLLAN(mormors smeknamn till mig när jag var liten liten bebis)



Ja,


Nu ska jag ha en fortsatt trevlig födelsedag och så hörs vi sen ngn dag


Puss Puss

Tonårsgrisen

Av Julia D Bieber - 15 september 2010 18:59

Tjenixen


Om 2 dar e jag  13!!!!!!! Har bestält tårta från Coop forum i La!! Nice Nice!!

Gick till 2 i dag i skolan!!! Men i mon slutar man 4:( Men Men...


I skolan i dag  hade vi skoljoggen, i mon e det origentering eller som jag kallar det Irritering!!!!;)

Ja,.........


Jag e BäSt!!!!!!! tyckte att alla ni borde få veta det!!!!!!


Ja,......


Hajdå!!!!


Haj:O var då?????!!


Hahaha nu var jag rolig!!!!


Todelo 

Kram 




SöTnOsEn

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards