Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia D Bieber - 31 oktober 2010 18:28

Jag har kollat och kommenterat den!!!!!

T.ex Fokii.....Hennes blogg e inte känd för att jag har inte läst eller kommenterat den!!!


Idag så gick jag upp kl 10.....tror jag:) se halv 12 åkte jag,mamma och pappa till husvagns resarvern i Kristianstad:(  Vi skulle titta på en jättefin husvagn...........Trodde vi!!! Tappeten var helt konstig!!! så vi åkte bil i 2 timmar heeeelt i onödan-.-


Sen så har jag fixat liite meed min byrå som jag ska kasta!!



Pöööööööööözz

Julia Jonas Bieber:)

Av Julia D Bieber - 30 oktober 2010 21:36

 

Hajsan:))


Skrev tyyp inget igår:(


Igår var man i skolan andra dan på denna vecka:) Först var det en tjej som pratade meed oss, sen såg vi på film.........Efter filmem var det svensk prov:(

Gick väl ganska bra........  Sedan gick vi till maten. och sen slutade jag halv ett:)))) för att jag skulle till läkaren......... Var ganska glaad över det föörst men när jag kom in i väntrummet fick jag pannik!!! Fick den magkänslan ´som jag får hos tandläkaren:(             Det vissade sig att hade poppolopus toppulopos....Kommer inte ihåg vad det hette!!!:P

Efeter det  åkte vi till lila kussssssen:)) Hon kan gååååå:)

Kl halv 5 åkte jag och pappa till stallet:) vi hade teori.... men det var kuul ändån:)

Vi skulle plocka sönder ett träns och sen sätta ihop det.......

Jag sa till min ridlärare att hon var såååå snäll så att hon kunde ju faktiskt hjälpa mig att sätta ihop tränset:)

sen var jag tvungen att säga det för en annan tjej/kvinna att min ridläarare var snäll............Så nu kan jag inte döölja att jag sagt det:!!!!


Idag så har jag varigt med kompis,sen har jag bara varigt hemma.   jag gvar ute och gick lite mer än en timme meed pappsen:)   och nu sitter jag här:)



Inlägget blev liite liiite wierd!!!


E det någon som vet när det e Bus eller Godis???  Trodde att det var idag, men ....jag har inte sätt ett enda Spöke:!!!!!!!!



Seee ya:)


Trick or treat:)

Av Julia D Bieber - 29 oktober 2010 23:16

Tjenixen:))


Idol e sluut, och eftersnacket meed:((


Ni får höra allt om min dag i  mon:))))



Seeeeeeee yaaaa babes:)



Love

Puttenutte

Av Julia D Bieber - 28 oktober 2010 17:15

Helly


Idag så har jag faktiskt mått väldigt  bra:))

Så jag har städat:()


Tror att jag kan försöka gå till skolan:)  Pallar inte vara hemma!!!

Man slipper ju arbeta, men det e gaanska tråkigt att vara hemme själv:((



Sitter och kollar på tv nu:))))


Pos

JullanBullan 

Av Julia D Bieber - 27 oktober 2010 18:51

todelo....


Detta fick jag reda på igår kväll men kom på nu så jag säger det nu( det lät liite wierd)

Ni vet Bläckfisken Paul som var med i VM????  Han dog i går natt:( Alltså natten till igår:(


Sorgligt:(((((((((



Det var bara det jag ville


Pozz:(

Sjuklingen

Av Julia D Bieber - 27 oktober 2010 16:03

Tjenixen


Jag undrar om du e den Beliber........ KOmmentera då:))


Jag skriver nästan aldrig om mr Bieber:( men det ska bli lite ändring på det!!!


Här ska ni få se olika låtar:))


Kiss and tell- skiit bra

Overboard-Skit bra

Somebody to love-Skiit bra

stuck in the moment-Skiit bra

Down to erth-Baajs bra

Baby-Bra

One time-Bra

Favorit girlSkit bra

First dance -Skiiiit bra

Runaway Love-Ganska bra


den finns fleer, men har nog inte lyssnat på alla  


Datan e liiite wierd..... så ni får  bara namnen på de roliga Jb fimerna:))


Gå in på youtube.com sök på:


Bieber or die- As roolig

Bieber takes a tumble- klumpigt värre

Justin Bieber screensaver- Sjuuukt rolig

Justin Bieber-funny moments- Roolig


Ja, nu haar ni fått lite saker att kolla o lyssna på:)))



Pozz

Fru Jonas Bieber




Av Julia D Bieber - 27 oktober 2010 09:15

Helly!!!


E sjuuk i dag men:(


Just nu sitter jag och kollar på Dora utforskare-.-  Gaaasnska irriterande!!!

Men det finns inget bättre att kolla på:(


Idag ska jag bara ta der lungt, träna lite på provet och bara ligga o slappa..



Ha det gött så ses vi kanske seen.


Pos

Sjuklingen

Av Julia D Bieber - 26 oktober 2010 16:54

Helly:)


Idag var man ente i skolan:S   Hade fete huvudvärk i går kväll o den släppte ju aldrig:(  och nu så mår jag inte heller så bra:(   så jag vet inte om det blir ngn skola i mon:S 


Jah vet inte vad jag meer kan säga:(


Just nu sitter jag vid datan o ser på tv:))))


Pozz


Sjuklingen

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards