Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under februari 2011

Av Julia D Bieber - 28 februari 2011 20:21

Tjöö


asså, i mon så har jag proov i HISTORIA -.-


Just nu: köllar jag på Familjen anorlunda( stavning?)

sen: vet jag inte :)



har inte bloggat så mkt, leedsen för det!






  

mm

Av Julia D Bieber - 27 februari 2011 20:59

Blir bara detta inlägg i dag, datan cp:ar sig -.-




   vill inte vara såå, men bilden e sjuukt snygg :)

Av Julia D Bieber - 26 februari 2011 16:58

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahah

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahah

ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahaha


Jag e jätterolig :))))))))


VARFÖR??:


fÖR ATT JAG E FÖDD SÅN :))

Av Julia D Bieber - 26 februari 2011 14:36








   Kolla in magen * dregel*

Av Julia D Bieber - 25 februari 2011 19:15

Mmmmmm....



  

Av Julia D Bieber - 24 februari 2011 21:11

TJOO :)


SITTER HÄR NU MED MINS TEJER OCH SPELAR WII MED LILLEN...GANSKA KUUL :)


INNAN SÅG VI GULLIVERS REOR, DEN SÖG!

Av Julia D Bieber - 24 februari 2011 14:06

Tjoo


sitter här och kollar på MTV, Just nu spelas Chris Brown yeahx3 :)))


Har  fixat lite nya JB bilder, så det kommer snart en bildbomb :))


första bilden:

   yeah yeah yeah ;)

Av Julia D Bieber - 24 februari 2011 11:15

Heeeeej !!!!


Jag kan skånska!!!! :)))))))) Undrar varför liksom........ Jag bor ju inte utanför Landskorna som bara råkar ligga i skåne...... Lät fail,meen ajja :))))


Idag blir det feeest:)


Kl kvart över 4 ska jag och Amme gå och köpa biljetter till bion...sen ska vi möta Nikkis, Emme, och Marri på Kockens, där ska vi dela på en familjepizza :) sen kl kvart i 7 får vi beje oss mot bion.... Vi ska se Gullivers äventyr...eller e det resa????.... Shiit, jaag vet inte   



Men ajja, igår lärde jag mig 19 englska ord... har det i läxa,,,,, men nu har jag typ bara ca 60 ord kvar KANSKE!!!!!!!!!! 



NU SKA JAG FORTSÄTTA PRATA SKÅNSKA!!!!!! :D


Puzz


eN sKåNiNg!

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards