Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia D Bieber - 11 juli 2012 21:41

Hallå alla gamla läsare som fortfarande kollar in denna halvt döda bloggen!

Det är så att jag har ännu en ny blogg här på bloggplatsen.se

Länken kommer lite längre ner!

Den nya bloggen har jag använt väldigt länge...typ...

Och den handlar om ALLT. Min nya pojkvän,min vardag och andra konstiga saker som t.ex att jag hissar&dissar!

~sDet trodde ni aldrig skulle hända vaa? :)


Jag tycker att det är sjukt gulligt att denna bloggen fortfarande har sina läsare :)

Hahah, När ni kollar in den nya bloggen så får inte glöma denna fina gamla minnesvärda blogg!

För jag kommer säkert slänga in ett litet inlägg då och då! :)

LÄNKEN:

www.GulligSkit.bloggplatsen.se


Glöm inte att älska bloggen^^


Ha det gött

/

Julia♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards