Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under maj 2011

Av Julia D Bieber - 30 maj 2011 20:31

Tjaaaaaa

 

Idag så har jag varigt på Jens Bille skolan i Billeshåla :)

Det e den skolan jag ska börja på till hösten (Y)

 

 

Så här var det på skolan:

När jag kom dit så möttes jag av min NYA rektor, hon visade mig lite runt och så, sen träffade vi några personer, varav 1 tjej som "tog hand om mig"

Vi gick runder lite och så..sen BÖRJADE vi halv 10 och då hade vi So, efter So:n hade dem gympa och vid 10.40 åkte jag hem...Jag hade faktiskt jättekul där :) så jag ser framimot hösten :)

 

Annars har dagen varigt ganska chill, hade inga intensiva ämnen på min VANLIGA skola (Y)

 

Idag fick jag min nyyyya moooobil (Y) *Happyface*

 

Pözz

Av Julia D Bieber - 28 maj 2011 19:47

Ja asså, jag har väldigt ont i  min tand ( vilket inte e så konstigt),.

Det gööör skit ont om man rör den :( men ajja....

 

HEJ föresten.

sorry för dålig bloggning, men asså, jag har haft väldigt mkt denna vecka.

Men nästa vecka kommer det bli bättre. :)

 

Till sommaren ska jag fy ny data och på måndag så ska jag få min nya mobil så att då kommer det bli lite mer bilder :)...tror jag, beroende på hur bra kameran e då asså...

 

Nu e farmor här :) hihi, ikväll e det fotboll. Vet inte óm jag kommer se den...... Men asså, hejar inte på ngt av lagen men asså FAAAAAN om Barca vinner....( Ja, jag vet att dem vinner men ändååååå)

 

 

Nu ska jag kolla Fb, så....

 

HEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅ

Av Julia D Bieber - 25 maj 2011 15:00

TJAAAOOO :)

 

Idag har jag varigt hos tandläkaren :( Skulle dra ut 2 tänder fast det blev bara 1 tand :D Varför? Jag började böla som en 3 åring :( Hihi lite pinsamt :i

 

nu sitter jag och lyssár på wont stop :)

Av Julia D Bieber - 23 maj 2011 18:51

Ja? Vad ska jag välja? Onsjö skolan med alla sötnos ellr Jens bille med masssa främlingar? Ska kolla på Jens B i mon. Och det lutar faktiskt väldigt mkt mot det, MEN jag vet inte riktigt I O M att jag inte sett den än.

 

Men ajja

 

För ca 20 min sen: Kom jag hem från dansen.

Nu: ska jag snart äta.

Sen: ska jag fixa lite på datan sen får vi väl se vad som händer?

 

Idag i skolan hände det inte mkt :33333


Dr Bieber<33

 

Pözz

Av Julia D Bieber - 22 maj 2011 20:13

Heej :)

 

Det var ett tag sedan jag skrev hääär :)

 

Men ajja, nu i helgen har det inte hänt mkt mer än att i fredags klippte jag mig och jag och Axel e kompisar igen (Y) fett glaaad över det, men dennis verkar inte vilja ha fred mellan oss, Hans problem. Jag har awesome vänner så jag klarar mig utan han asså. Han kan tro att jag går runt och deppar. :3

 

Men nog med det :)

 

Idag har jag packat lite böcker som ska med till huset (Y) fett duktig jag eee :)

 

sen för ca 1,5 timme sedan hade skåne världens åsk och bilxt väder.

Inte det bästa för den som e liv rädd för åska (:

 

NU sitter jag och lyssnar på Won´t stop med Sean Kingston ft Justin Bieber. Den e fett bra :) Men alla låtar som Jb e med i e jöö fett bra jöö :)


Haha jag e bäääst :)

 

 

Pözz

Av Julia D Bieber - 20 maj 2011 15:59

Tja alla människor :D


Har precis kommit hem från frisören! Har klippt upp mit hår lite, så nu ser det mer " kungligt" ut. (Y) ska se om jag kan lägga ut ngn bild på det seeen :)


Jajja, nu ska jag gå och göra ngt heeelt annat :)


Pözz

Av Julia D Bieber - 20 maj 2011 07:32

God morgon.

 

Ska till skoloan om ca en halvtimme. ska bli ganska kul faktiskt. Har inte varigt där sens i tisdags! Men ajja, efter skolan blir det nog inget inlägg för jag ska till frisören 14.30 och sen ska jag till stallet :)

 

Men ajja, nu till rubriken.

 

Alla säger att Justin Bieber  e en stor bög som sjunger sååå dåligt.

Men vilka gillar Bieber hatarna? Jo, Jedward, som e mkt mkt mkt bögigare än Justin, Jedward e töntiga, knäppa och skit konstiga. urk. Hatar dem.

 

DETTA VAR MIN ÅSIKT OM JEDWARD, HATA DEN OM NI VILL FÖR JAG BRYR MIG INTE

 

 

pÖZZ

Av Julia D Bieber - 19 maj 2011 17:41

Tjaaaao :)

 

Idag har jag inte varigt i skolan! Så jag har bara chillat heeela dagen.

MEN i mon bär det av till skolan...Vi har redovisning, MIN awesome grupp e nästan färdig OCH jag kan inte redovisa med dem :( Jag har missat 2 dar i skolan och jah kan inte prata så bra. :(

 

NU till rubriken:

 

Det e en tjej som e 14 år och hon har redan legat under kniven.

Det var inget HON ville, hon blev tvingad till det :(

Idag har hon väldigt ont. Hon blev " opererad" i munnen ooch den flickan e

JAG :( Inget jag e glad över men jag e fett COOL

de flesta kändisar lägger sig under kniven när dem är 18+. Och jag e 14!

 

Helt sjuukt.

 

Men ajja, Jag lever på soppa, som jag får äta med sugrör!

 

Pözz

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards