Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under april 2010

Av Julia D Bieber - 28 april 2010 19:15

Todelo!!!


Jag har inte varigt inne på ett tag!! För att i helgen var man med Den bästa Caroline<33 Skit kul......och sen har jag inte pallat.


    Jag vet inte vad jag ska skriva om nu så.....




Todelo

Av Julia D Bieber - 20 april 2010 18:46

hej


I dag har varigt en jättetråkig dag. Först blir man utskälld av syslöjdlärarn utan andledning:(


Den blir man typ mobbad över att man älskar bois för att ens mobbro spelar där.

Det låter typ :Bois suger för att din morbror e med. Haan har inte blivit bättre.Han har bara varigt med i alsvenskan (HAN SPELADE  I TFF) as störigt.:(:(:(:(:(:((:(


Det snöar här nu:(

Nu ska man ut med Elllebelle och spla rutA

todelo<33

Av Julia D Bieber - 18 april 2010 19:38

HejHej


Denna helg har varigt as bra.Tack vare världens bästa Caroline!! Hon sov här från Lördag till i dag!! Vi gick och la oss kl 3 men somna inte fören kl kvart över sex. så jag är typ skit trött nu. Kl 3 kom mina nesskusiner. ( vet inte hur man stavar det men i alla fall)

I mon e det skola igen. skit tråkigt men så e det.

TACK CARRO FÖR EN OFÖRGLÖMLIG HELG!!! LOVE U<33



Todelo!! Puss J

Av Julia D Bieber - 16 april 2010 21:50

HejHej


I dag har man varigt i skolan och sen har man köpt en ny Husvagn!!!!

Kommer sakna den gamla as mycket,men e glad över att slippa sova i samma säng som Elias!!

I går var man med Världens bästa Nikkis och i mon ska man va med Världens bästa Carro<33


Todelo folket<33  

Av Julia D Bieber - 14 april 2010 18:54

HejHej


I dag fyller Världens bästa Emelie 13 år.

Grattis till henne.


I mon ska man va med Nikkis.


Todelo<33

Av Julia D Bieber - 13 april 2010 20:15

HejHej


Igår kunde jag inte skriva pga ont i magen och trötthet

I dag var det en tråkig skoldag Jag var trött ,och jag kunde inte arbeta vet inte varför men......så är det ibland


I mon fyller Emmis år, GRATTIS GRATTIS till dig

Innan jag loggar ut ska jag bara säga.......... i går fyllde min mobror år!!!

GRATTIS I EFTER SKOTT<33


TODELO<33

Av Julia D Bieber - 11 april 2010 20:45

Hej Hej


Denna helg har varit lite stressig så jag har inte hunnit blogga så mycket.


I fredags var mn med Emma<33 Skit kul.

I går var man i stallet,på kvällen såg man 17 again. den car as pinasm men bra.

I Dag har man städdat usvagnen.(inte jag kan man väll säga)


I mon är det skola igen!:( Tråkigt men så e det.


Nu ska jag se fortsättningen av Wipeout.


Todelo folket!!

Av Julia D Bieber - 7 april 2010 20:37

HejHej


Det var ett tag sedan jag var inne här. Men nu är jag tillbaka.

I dag var det brännboll på gympan. Mitt lag förlorade såklart. Jag är ju asdålig på bollsport.

I dag är det Grey´s anatomy (det är as bra)

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards