Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under juli 2010

Av Julia D Bieber - 30 juli 2010 12:28

 Det  bara regnar.....


Det bara regnar och regnar i daaaag:( Tråkigt.


I går var det meningen att man skulle till rix fm festivalen  men det bara regna så man stanna.Sen körde man till ica och handla lite mat,mamma och lillen köpte suchi...blä, medan jag köpte en räkmacka...villket inte var en stor favvo......


I dag var det ju meningen att man skulle till Nickelodion-dagen...men vädret e ju jättedåligt:(


men men....


Ha en bra regn dag

Puss

Av Julia D Bieber - 29 juli 2010 21:02

Hej


I dag skulle man till rix fm festivalen men...här regna det,och morbror skulle inte dit med mina kusssar så.... vi sket i det


 kl e snart 10 över 9 och jag har inget att göra....


God natt sov gott trallla lala laaaaa


God natt småbarn

Kram  

Av Julia D Bieber - 29 juli 2010 13:49

Hej sveis lingon saft!


Har inte varigt inne på ett tag....Har varigt i Lysekil som ligger i Bohuslän. Var där med mamma,pappa,lillen och farmor...


Jaaaa.........


Dagens väder...

Molnigt

lagom värmt

Kommer säkert regna:(


Men men.. Man får hoppas på det bästa...

Todelo 

Av Julia D Bieber - 20 juli 2010 17:10

Hej sveis lingon saft.


Nu har man kommit hem från 12 dagras semestern.

Det har varigt götttt,bara sol,lite regn och bara lite lite åska.


Mormor och morfar e här nu för att äta lite middag<33 Trevligt Trevligt.


Nu ska vi äta så...


Todelo

Av Julia D Bieber - 6 juli 2010 13:03

Heeje igen

Något blev fel, så det blev 2 inlägg av ett.

Men, nu får nu ju 2 inlägg att läsa.



Hejsveis

Av Julia D Bieber - 6 juli 2010 12:39

Hej sveis lingon saft.


Nu kan vi välkommna Vintern.   Det e 19 grader ute!! Rena vintern. Igår, då,ja då var det sommar- men nu VINTER!!!!!!! Helt sjukt


Ja, i dag ska man inte göra något spc. I mon ska jag till lilla lilla Kusssssen.

Medan alla andra e hemma och hat tråkigt.




Ja, välkommen vinter.


Todelo

Stora kussssssen                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Av Julia D Bieber - 6 juli 2010 12:39

Hej sveis lingon saft.


Nu kan vi välkommna Vintern.   Det e 19 grader ute!! Rena vintern. Igår, då,ja då var det sommar- men nu VINTER!!!!!!! Helt sjukt


Ja, i dag ska man inte göra något spc. I mon ska jag till lilla lilla Kusssssen.

Medan alla andra e hemma och hat tråkigt.




Ja, välkommen vinter.


Todelo

Stora kussssssen                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Av Julia D Bieber - 4 juli 2010 16:23

Hej sveis lingon saft

 

I dag har man bara städat...Tråååååkigt.

Men nu e man fääärdig :-DDDDDDD

 

Jag kommer inte vara så social nu i sommar,Men deeet e kanske solklart. Man slar,badar,ute och grillar,e med friends mm. det e klart man inte hinner blogga så mycket då.

 

Puuuuuuuzz

Proffset

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards