Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia D Bieber - 31 mars 2011 19:54

Jah hade tänkt berätta vad som hönt mig varje år från 1997-2011 :)

 

1997: Lilla jag föddes

1998: Började jag dagis, Jag var i turkiet

1999: Vet jag inte

2000: Jag fick en bror, Jag var på mallorca

2001: Vet inte

2002: Farfar gick

2003: Jag började skolan?? Jag fick en kusin

2004: JAg skaffade hål i öronen

2005: Vet nt

2006:  JAg fick en kusin

2007: Marie picasso, van idoool ? Jag tror det var detta året jagb lev mobbad :(

2008: Detta året bytadde jag skola

2009: Jag hade 100 nya vänner, Jag fick en kusin till

2010: Jag började högstadiet, och, såg Lady gaga i malmö, OCH skaffa gsm.

2011: Jag blev ovänner med mina killkompisar :(, Och jag lär säker flytta!

Mitt hus ser ni här om ni vill köpa det :)  

 

Ja.... så intresannt e mitt liv :)

 

 

HAHAHA, OMG!

 

Flyttar jag så, kommer jag defintivt blogga mkt! då blir det min ända vän, innan jag bröjat ny skola! såååå....ja....

 

 

 Älskar denna bild :)

 

Av Julia D Bieber - 31 mars 2011 17:48

Tjaooo

 

Var hos doktorn idah :( Det gick väldigt bra, men jag ska till kärl-kirurgen i Malmö igen :( Fett joobbigt!!!!!!!! Men e man " sjuk" så e man!!!!

 

För er som inte vet så lider jag av raynoud syndrom! -.- Inget fariligt, bara jäävligt jobbigt!

 

 

 

 

 

 

 

<3

Av Julia D Bieber - 31 mars 2011 07:29

Feel it

Belive it

Dream it

Be it

Paj

Av Julia D Bieber - 29 mars 2011 16:25

Jág ska snart äta paaaaj :)

Sen ska jag till min groda!


Pözz

Av Julia D Bieber - 29 mars 2011 07:33

God morgon!

 

Jag sticker snart, men hinner med ett litet morgon inlägg:)

Idag  e det musik i skolan-.- skiiit tråkigt!!!! Vi sjunger pockerface av Lady gaaagaaaa,      Visst en e bra, men fatta hur tråkigt det e att sjunga deeeen, mendan andra spelar instrument!!!! Och dem spelar ju feeeel, oxååå!!!! bläää!!!!

 

Men ajja, i mon e det stuuudiedag! yeeeey

Av Julia D Bieber - 28 mars 2011 16:50

GRATTIS GRATTIS LILEEEEEEEEBROOOOR PÅ FÖÖÖÖDELSEDAAAGEN!!!!

Kram VÄÄÄÄÄÄRLDENS BÄÄÄÄÄSTA SYYYYYSTEEEER :DDDDDDDDDDDD

Av Julia D Bieber - 27 mars 2011 16:33

Tack tack tack :D Denna månad har vi slått rekord :) Jag har haftv 123 besökare denna månad! Igentligen e det inte så mkt, men det betyder iaf :)

 

 

Idag har jag köpt 2 par nya skor :) Fett niceeee :)

 

Ni får kaaaanske biler på dem seeeeen :)

 

Pöxx

mm?

Av Julia D Bieber - 26 mars 2011 19:30

Tjooooo :)


Asså, Jag har varigt med Amanda hela dan tyyp, så att det har inte blivigt så mkt bloggande! Men här kommer ett awesome inlägg :)



Igår var jag i skolan, och det gick bra :) Hade en väldigt jobbig gympa, men jag överlevde :)

Sen kl halv 3 stack jag och mamma till LA och besökte lilla Kussssen

Och pussa och krama henne :) Sen följde hon med mig till stallet :) 

Söt som hon e så satt hon och " där e julia" " där e Julia" varje gång hon såg mig :)  ( hon e snart 2) Och i gallopen så satt hon " heja Julia" Heja Julia" Oooooomg, vad jag älskar diiig :)


Haha, Jag föreslog att vi kunde gifta oss, men kom snabbt på att det var nog ingen braaa ide.... ;)


Jag har en bra och en dålig nyhet!


Den bra e att jag kommer behålla bloggen, och börja skriva om lite annat än om min awesome vardag :)


Och den dåliga e att jag måste sluta skriva nuuuu :(


MEN, ni får en biiild :)



 Mina idoler :)



Pözz  

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards