Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under augusti 2010

Av Julia D Bieber - 31 augusti 2010 15:34

Hej sveis lingon saft.


Jag e jätte jätte förkyld, men klara av skolan ändå...... men nu mår jag inte så bra:((


Vet inte vad jag ska skriva...



To..*host* delo :P

Av Julia D Bieber - 28 augusti 2010 23:31

Hej sveis lingon saft!


Har inte skrivit på ett tag nu, har inte orkat.....


I dag har man fixat i källaren  :((( Inte så kuul men men...


Vet att dettta blev sent men tänkte.. Bättre  sent än aldrig :PP


Natty Natty Folket 


Pözz Pözz J

Av Julia D Bieber - 19 augusti 2010 17:10

Hej sveis lingon saft.


Igår började skolan. Tråååååååkigt,Men men....

Idag kom man hem efter en långdag i skolan,Städa lite tog bort ogräs,åt lite,sen städa igen men nu,Nu e jag fri!!

Vet inte vad jag ska skriva så..




Pözz Pözz

Fru Jonas Bieber

Av Julia D Bieber - 15 augusti 2010 11:48

Hej sveis lingon saft


Ni som har Landskrona posten:Såg ni bilden på när bois spselarna bär varandra??

Sjukt rolig bild..hahah


Iadg ska man bara vara hemma och slappa.



Typ,


Hej då

Av Julia D Bieber - 14 augusti 2010 10:23

Hej sveis lingon saft.


Nu regnar det  här hemma,så man får sitta inne hela dagen.


Idag ska man städa sitt rum,Det e ganska stökigt.Så där ska man  städa lite........Sen.


Nu ska jag gå och äta frukost



Ha en bra dag


Puzzzzzzz

Av Julia D Bieber - 10 augusti 2010 20:35

Hej sveis lingon saft!!


I dag e det exakt 8 dagar kvar till skolan börjar!! Tråkigt,men så e det!


Jag har inte varigt inne på ett tag och så kommer det förbli.Eller i allafall ett tag framöver!


När skolan börjar igen kommer jag att va mer aktiv på bloggen(tror jag)


Nu ser jag på "ja vi elsker hollywood" Eller det e reklam nu,Haha


Ni får ha det bra nu så ses vi nångång


Pozz

Av Julia D Bieber - 2 augusti 2010 13:19

Hej sveis lingon saft!


I dag e det 16 dagar kvar till skolan börjar....Blääää:(

Men det ska bli kul att träffa dem man inte sett på typ 2 månader:DD


Igår var man på kalas hos mammas kusin och hennes pappa, Grattis i för och efterskott:P När mon ska åka hem därifrån får man as snygga kläder av mammas kusin. Tackar så mycket för det!!!! Puss


ja,idag ska man inte göra något secielt.

Så ha en fortsatt trevlig dag folket!


Puss

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards