Det e bara jag som vet...

Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia D Bieber - 30 augusti 2011 15:53

Tjooooooooo :D

 

Nu sitter jag och lyssnar på Buffalo soldier med Bob marley.

Inte för att jag ett Fan av han men den låtenn e så jäkla bra :D

 

Men men, iskolan hände inget roligt.

 

HAha, men jag har inget attt skriva på bloggen.

 

Puzz

Av Julia D Bieber - 28 augusti 2011 21:21

Tjoooooooooo


asså  sorry för att jag inte bloggat så mkt idag. Men asså jag har typ inte varigt hemma så mkt. Men men...


Nu ska jag SNART lägga mig, för lixom jag e fett trött och jag vill gärna komma i tid till skolan i mon.. ;)


I mon så får vi se ifall det kommer ngt blogginlägg,,,jag vet inte, men vi fååår seee.


Som sagt jag ska snart byta bloggnamn, men jag har inte kommit på ngt bra namn än...


SNART kommer det ett inlägg om VARFÖR jag inte bloggar så mkt. men men...


God natt :D


 sötnooos :D  

Av Julia D Bieber - 27 augusti 2011 16:22

Heeeeeejsan.

 

Förlåt för att jag inte bloggar så mkt. Men jag e i skolan typ nästan hela dagen. Jag slutar typ halv fyra nästan varje dag i veckan. Så ni får stå ut med att jag inte bloggar.

 

Men men, nu sitter jag här och göra absolut inget. Det har åskat hela dan asså:(  Men inte nu. Hihi

 

Ja asså förra veckan skulle jag ju byta bloggnamn, men jag har inte kommit på ngt bra namn än...men jag lovar att komma på ngt så fort som möjligt. Men men...

 

Haha, nu ska jag gå tbx till verkligheten igen.

 

Puzz

 

 

Av Julia D Bieber - 25 augusti 2011 21:25

Heeeeellooooo

 

Asså sorry för att jag inte bloggat på jättelänge.men skola e igång och jag måste ha ett "riktigt" socialt liv oxå. Jag kan inte leva på bloggen.... :D

 

Men men, kom typ precis ut från dushen. Dusha i morse men mitt hår såg helt sjuuuuukt fult ut i skolan, så jah valde att dusha igen..Hahah.

 

I mon i skolan ska vi ha tai cuando ( stav) på gympan. OCH JAG HATAR ALL FORM AV KAMPSPORT. Jag har gått på KEMPO. och jag tänker aldrig gå på det iigen...

 

men men..nu ska jag gå oc göra ngt vettigt.

 

PUZZ

Av Julia D Bieber - 23 augusti 2011 06:51

God morgon folket.

 

Först vill jag säga att jag e fett ledsen att det inte blivigt något inlägg sen i fredes. Men jag har inte blogg för att jag har haft brist på lust. Hahah, guuud vad det lät.......sjukt?

 

MEN MEN

 

idag ska vi till lund med skolan. Haha, det finns nu 2 snygga killar ;) HAHA

 

Men nu ska jag gå och göra något vettigt.

 

PPuzz

Av Julia D Bieber - 19 augusti 2011 15:36

Tjooooo

 

Asså idag har jag ju varigt i skolan. Guess what. Det går en fete snugg kille i min klass  

Jag känner han knappast och asså jag har bara gått där i 2 dar:$ Bara liite lite fett pinsamt...

 

Hihi, men men...Hahah... Jag har inget roligt att skriva nu asså. men men

 

Puzz 

Av Julia D Bieber - 18 augusti 2011 11:21

Heeeeeej.

 

Nu e jag hemme från skolan. Väldigt bra skola om man får säga så.

Detta skol året kommer bli fett bra asså.

 Jag har lixom redan 3 kompisar :D Hahahhahaha

 

nu ska jag äta för att jag e fett hungrig :D

 

 

puzz

Av Julia D Bieber - 18 augusti 2011 07:29

God morgon alla trevliga människor som bor i världen :D

 

Nu kommer det inlägg  som ALLA( utom jag) längtat efter.

Om ca en halv timme ska jag gå till skolan. Den nya skolan. Till dem nya kompisarna.

Dem nya lärarana. Utan att min lilla älskade älskade Nikolina är med mig :( Men jag överlever väll.

 

men men, nu ska jag gå och äta frukost. Har inte gjort det än. Haha

 

Men men igen. Asså, jag skriver MEN MEN typ minst 2 gånger i mina inlägg :)

Hahah, ska kanske göra en bild av det....* viskar*

 

Önska mig lycka till.  * Lycka till*

 

Puss

Presentation


Tjeena. Mitt namn e Julia, och jag e en tjej ( ofc) på 14 år. Min blogg handlar lite om mitt liv och min vardag.
ENJOY (stav)

Omröstning

min blogg är...
 bääst
 bääst
 bääst
 bra...

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards